»Če ste zadovoljni z vožnjo, nam ne pozabite dati odlične ocene.«
»Nikakor ne smemo pozabiti, kako negativno mamila vplivajo na vožnjo.«
»Radi bi se zahvalili za današnjo odlično vožnjo v orbito.«
»Prvi dan je potekal odlično, sem zelo zadovoljna.«
»Nihče ne pozna resničnih številk poslovanja tega podjetja. Skrivajo jih z razlogom.«
»Dve bazi sta odlični začetek, pa vendar ne smemo pozabiti tudi na jugozahodni del države.«
»Ne pozabimo, da je gospodarstvo to pomoč vrnilo z obrestmi vred. Po izboljšanju gospodarskih razmer so podjetja namreč poslovala odlično.«
»Od konca odštevanja pa vse do sem sta bila občutek in vožnja odlična.«
»V povprečju so ocene zelo dobre, velika večina je odličnih, kakšna nižja ocena je signal, da nekaj ni v redu, negativna ocena pa, jaz sploh prvič slišim zanjo.«
»To se ne bo zgodilo v letu ali dveh. Časovnica, ki jo podjetje deli z javnostjo, je značilno ameriško optimistična.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju